Fotograferen in Zuid- Frankrijk van 23 tot 30 mei.

Voorheen heb ik al eens fotografieweken georganiseerd in Frankrijk. Tijdens die weken konden de deelnemers zich intensief met fotografie bezig houden en zich nieuwe technieken en vaardigheden eigen maken.

Maar wat mij vooral opviel was de verschillende manieren waarop mensen kijken en hoe men elkaar daardoor kon inspireren. Nergens ben ik dat later zo tegengekomen als tijdens die weken.

Ook dit voorjaar ga ik een fotografieweek organiseren waarbij in het zuiden van Frankrijk de ontluikende natuur , pittoreske dorpen en stadjes met hun markten, sfeervolle cafés en dergelijke onderwerp kunnen zijn.

De locatie ligt in de Lot , voor een indruk kunt u kijken op ; www.monplaisir.be

De kosten voor een fotografieweek zijn 395 euro inclusief verblijf en maaltijden.

Eventuele partners die niet mee doen aan de fotografieweek maar wel mee willen genieten van de omgeving en de maaltijden betalen 250 euro.

Voor vervoer moet men zelf zorgen.

Kosten voor de workshop € 395,00 inclusief verblijf en maaltijden.

Een partner die mee wil maar die niet gaat fotograferen kan mee genieten van de omgeving en de maaltijden: € 250,–

Vervoer zelf regelen. 

Heb je vragen : info@tonvoermans.nl          www.tonvoermans.nl

Of bel;

072 5628226

0653751745

Hartelijke groet, Ton Voermans