Wat doen jullie als een klant ontevreden is ?
Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar toch moet ik er zelf aan geloven.
Kort verhaal,
Kreeg 2 weken geleden, een groep met 2 kinderen totaal 5 personen.
De kinderen hadden waarschijnlijk een etterdag, want luisteren Ho maar !
Allemaal gekke gezichten trekken, etc.
Ik had al voorgesteld dat ze maar een andere dag terug moesten komen,
omdat de kinderen niet veel zin hadden.
De familie ging daar niet mee akkoord, en “moest” persee doorgaan.
gevolg kinderen helemaal gestressed, en oververhit.
Wat ik dus al verwacht, kwam uit.
Technisch zijn de foto's perfect, alleen de kinderen kijken boos / scheel, tong uit de mond etc.
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie ??
De familie is natuurlijk niet tevreden, kinderen moeten er natuurlijk mooi en leuk opstaan.
Klant heeft nog niet betaald, en willen graag terug komen voor een nieuwe reportage! Dus doe ik dat maar.
(kost ons weer 1/2 dag)
Maar wat zouden jullie in dit geval doen ?
Dit is dus de eerste keer dat ik dit meemaak, normaal gaat het heel goed met kinderen.
Met vriendelijke groet,
Erwin