Testino...

  • Timmie

    Je vindt het mooi of je vindt het niks! Voor mij in ieder geval een bron van inspiratie…… Mario Testino!!!!

    Voor de (mede) liefhebbers;

    Vrijdagavond in Nova (Ned.3): een reportage over Mario Testino en de foto's die hij maakte van kroonprins Willem-Alexander en prinses Máxima voor het glossy maandblad Vanity Fair.

    via J-E

    Groetjes Tim

  • Marcel

    He thanx, ga ik opnemen!

    Ik ben in A-dam bij een tentoonstelling van hem geweest, heel gaaf! Komt je foto wel lekker over vanaf 1 meter breed. Zelfs dan is Meg Ryan nog een lekker poppetje! :-)

  • Jan v. Veen

    He goed idee, ik ga kijken.

    Jan

  • Donald Burghardt

    meer van die agendapunten graag…

  • Marcel

    Nou nou het was echt de moeite, jammer!

  • Jos (die andere)

    Toch een leuke tip.

    Blijven doen.

    Bedankt,

    Jos

  • Marcel

    Ja dat was uiteraard niet voor Timmie bedoeld!

  • Timmie

    Viel inderdaad behoorlijk tegen….. jammer! Als ik weer iets weet zal ik het zeker niet na laten om het effe hier te posten! Expositie was inderdaad erg leuk! Jammer van het slechte licht (relektie tl-balken) daar bij het Foam, daar hadden ze toch beter over na kunnen denken. Het is g*%#$@ een fotografie museum. Gelukkig heb ik het boek nog…..

    later…

    T.

  • Timmie

    Ik citeer nog even een stukje van J-E:

    In de Nova-uitzending van gisteravond kwam de “wereldberoemde fotograaf”(?) Bart Marijnen zijn mening geven over de foto's van Mario Testino die volgende week in Vanity Fair verschijnen. Marijnen werd geintroduceerd als degene die eerder foto's maakte van kroonprins Willem-Alexander en Máxima.

    Hij was echter niet de fotograaf. De betreffende foto's zijn gemaakt door Marc Dorleijn. Die was in dienst bij Picture Report, het bedrijf van Marijnen, maar werkt daar al lang niet meer. Nu gaat zijn baas nogmaals met de eer strijken. Om over diens tamelijk onzinnige opmerkingen in de uitzending verder maar te zwijgen.

    Waarvan akte…..